Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΟΥΤΣΟΣΠΥΡΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΟΔΟ ΣΤΗΝ Α'ΕΘΝΙΚΗ.ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΘΥΕΛΛΑ ΠΑΡΑΒΟΛΑΣ

Κουτσοσπύρος: «Άκουσα την καρδιά μου» | onsports.gr
Για την μεταγραφή του στον Παναιτωλικό μίλησε ο Χρήστος Κουτσοσπύρος, τονίζοντας πως άκουσε την... καρδιά του για να επιστρέψει στην ομάδα του Αγρινίου.
Ο έμπειρος επιθετικός μίλησε για την επιλογή του να επιστρέψει στην ομάδα του Αγρινίου ύστερα από 10 ολόκληρα χρόνια, ενώ έφερε στο μυαλό του παλαιότερες αναμνήσεις από τονΠαναιτωλικό.
Διαβάστε αποσπάσματα από όσα δήλωσε στην ιστοσελίδα «flnews» ο Κουτσοσπύρος:
Ο Παναιτωλικός ήταν η πρώτη και η τελευταία επιλογή;
Δεν υπήρχε περιθώριο επιλογής από τη στιγμή που υπήρχε αυτή η επαφή με τον Παναιτωλικό. Είναι συναισθηματικοί λόγοι και αγάπη για την ομάδα που την παρακολουθώ και εγώ και η οικογένεια μου. Είναι ο τόπος μου, το μέρος που μεγάλωσα και εγώ και η γυναίκα μου και μίλησε η καρδιά και το συναίσθημα για να επιστρέψω και να παίξω πάλι στον Παναιτωλικό».
Τι σε κέρδισε περισσότερο;
«Ο τρόπος που με πλησίασαν οι άνθρωποι του Παναιτωλικού, από τη διοίκηση και την τεχνική ηγεσία. Μου έδειξαν πως με θέλουν και πλέον βρίσκομαι εδώ».
Ποιες είναι οι πρώτες αναμνήσεις από την ομάδα του Παναιτωλικού;
«Θυμάμαι το χειμώνα του 1999 που αγωνιζόμουν στην πρώτη κατηγορία του τοπικού πρωταθλήματος με την Θύελλα Παραβόλας. Εκεί με είδαν και πήγα τον Δεκέμβριο στην ομάδα όταν ήμουν 19 χρονών. Εκανα από την πρώτη χρονιά έξι συμμετοχές και στο πρώτο παιχνίδι που έπαιξα μέσα στο Αγρίνιο σημείωσα το πρώτο μου γκολ. Το νετμπούτο μου ήταν λίγες μέρες νωρίτερα στην εκτός έδρας νίκη με τον Παναιγιάλειο με 2-1».