Τρίτη 15 Μαΐου 2012

ΜΥΝΗΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ


Είμαι από αυτούς τους σχεδόν 500.000 αγράμματους και ανιστόρητους
Είμαι από αυτούς που θέλουν να πεθάνουν κάποιοι καλλιτέχνες επειδή ψηφίσαμε χρυσή αυγή…

Είμαι από αυτούς που επειδή δεν ξεχνάμε την ιστορία μας, τα πιστεύω μας και αγαπάμε την Ελλάδα απλά μας καταδικάζουν με την φίμωση της φωνής μας και μας χαρακτηρίζουν με τις λέξεις ΦΑΣΙΣΤΑΣ, ΝΕΟΝΑΖΙ…

Από αυτούς που αποκλείονται από τον πολιτικό διάλογο τον τελευταίων ημερών και το γιατί;; Απλά:

Επειδή είμαι «ΦΑΣΙΣΤΑΣ και ΝΕΟΝΑΖΙ» όπως λένε δεν μπορώ να συμμετάσχω στην συζήτηση για το μέλλον της χώρας μου με τους «ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ», επειδή το αποφάσισαν αυτοί «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ»… και σεβάστηκαν την άποψη σχεδόν 500.000 Ελλήνων που ψηφίσαμε την χρυση αυγη.

Επειδή δεν πάω με τα νερά τους, 
Δεν είμαι ικανός να καταστρέψω την χωρά μου και το έθνος μου.
Δεν θέλω να πουλήσω γη και ύδωρ.
Την ιστορία μου, την ελευθερία μου και τα πιστεύω μου.
Δεν θέλω να ξεπουληθώ στο κεφάλαιο.

Σίγουρα, αφου δεν μπορω να κανω αυτά απλα πρεπει να φιμωθω και να με εξαφανίσουν 

Αλλα δεν θα τους κανω την χαρη, θα ειμαι παντα εκει… απέναντι σε καθε τι που καταστρέφει το εθνος και την χωρα μου… 
Αγρυπνος φρουρός
Αφου αυτη ειναι η δημοκρατια σας να την χαίρεστε..