Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

ΜΥΝΗΜΑ ΑΠΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ


Παίρνω την αφορμή να μιλήσω πρώτη φορά για τα προσωπικά μου γιατί τώρα τελευταία έχει γίνει πάρα πολύ αποπνικτική η κατάσταση με τις κατηγορίες που μου προσάπτουν άνθρωποι που δεν έτυχε ποτέ να μου πουν έστω μια καλημέρα. Αυτοί λοιπόν οι άνθρωποι τώρα έχουν γίνει ειδήμονες και γνώστες τις κατάστασης μου τωρινής και παρελθοντικής και βγαίνουν και πληροφορούν τον κόσμο για να μην μείνει με την απορία. Να σας απαλλάξω λοιπόν από αυτή την ευθύνη και επιτρέψτε μου να πω εγώ για το πως έχουν τα πράγματα.
Συστάσεις δεν θα κάνω δεν θεωρώ πως είναι απαραίτητες μιας και από την ιστορία θα καταλάβετε. Ήμουν λοιπόν για δυο χρόνια νύφη στο χωρίο σας και ιδιοκτήτρια μιας επιχείρησης που πρόσφατα έκλεισε. Και χρησιμοποιώ παρελθοντικό χρόνο διότι από το Φεβρουάριο μήνα βρίσκομαι σε διάσταση και δεν κατοικώ πλέον στο χωριό. Ο χωρισμός μου όπως φαίνεται αναστάτωσε πολύ κόσμο μιας και θεωρούν πως εκμεταλλευτικά τον σύζυγο μου όταν αυτός μου έκανε χάρη και με έβαλε ''στον δρόμο του Θεού''. Συγκεκριμένα άκουσα πριν από 2 βδομάδες από έναν κύριο, κάτοικο του χωριού- για τον οποίο έτρεφα πολύ σεβασμό και δεν περίμενα πως ασχολούνταν με κουτσομπολιά- πως ο σύζυγος μου με έβγαλε από τα μπαρ και τα ξενύχτια και με έκανε κυρία. Λέγοντας μπαρ εννοεί ένα διάστημα πριν έρθω στο χωριό που δούλευα στον κ.Τζίμη.
Να πληροφορήσω λοιπόν τον εν λόγο κύριο αυτό που ούτε η ηλικία του δεν του επιτρέπει να ασχολείται με κουτσομπολιά, πως κυρία ήμουν πάντα γιατί παρόλο που η οικογένειά μου βρίσκεται σε μια άριστη οικονομική κατάσταση εγώ εργάζομαι από τα 14 μου χρόνια πηγαίνοντας παράλληλα σχολείο, γιατί είμαι υπερήφανη και θέλω τα πράγματα που αποκτώ στην ζωή μου να είναι με τον ιδρώτα μου και όχι να χαραμοτρωω από τους γονείς μου. Από τότε που άρχισα να δουλεύω είχα σαν αρχή στην ζωή μου να βγάζω χρήματα χρησιμοποιώντας το μυαλό μου και όχι το σώμα μου με την έννοια του να γίνω μια του δρόμου. Τα χρήματα τα χρειάζομαι για να ζήσω και όχι για να πλουτίσω, ο πλούτος για μένα είναι μέσα μας όχι στο πορτοφόλι μας. Από εκείνη την ηλικία λοιπόν έχω δουλέψει σαν baby sitter, καθαρίστρια, κλάδεμα ελιών, πωλήτρια, fast food, σερβιτόρα, βιβλιοδεσίες, barwoman και φωτογράφος. Από όλα αυτά αυτό που θα σας κάτσει κάπως είναι τοbarwoman, μιας και στο Αγρίνιο είναι μια παρεξηγημένη δουλειά, να εξηγήσω λοιπόν πως barwoman είναι η κοπέλα που δουλεύει μέσα από την μπάρα και ετοιμάζει τις παραγγελίες όπως ποτά, καφέδες κ.α. Μάλιστα είναι πιο δύσκολο να βρεις δουλεία σαν barwoman παρά σαν σερβιτόρα γιατί στο πρώτο πρέπει να έχεις γνώση και ταχύτητα.
Η βασική μου δουλειά τα τελευταία 5χρόνια, ήταν και το όνειρο μου πάντα και δυσκολεύτηκα πολύ να το πραγματοποιήσω, το να μπεις στον χώρο της φωτογραφίας θέλει μυαλό, παρατηρητικότητα, πολύ δουλειά και φαντασία. Μπήκα σε αυτό τον χώρο μόνη μου ξεκινώντας από τα πολύ χαμηλά σκαλιά αυτού του χώρου και πιστέψτε με δεν είχα βοήθεια, ούτε με έπιασε ένας από το χέρι και μου είπε έλα η πόρτα είναι ανοιχτή. Άνοιξα το μαγαζί με την οικονομική βοήθεια της μητέρας μου και όχι του συζύγου μου και απλά έμαθα και το σύζυγο μου κάποια πράγματα ώστε να μπορούμε να δουλεύουμε μαζί αντί να πληρώνουμε άλλους.
Εάν λοιπόν ήμουν μια γυναίκα των μπαρ όπως λέτε, γιατί να μου έβγαινε η πίστη στο διάβασμα και να βγάλω απολυτήριο Γενικού Λυκείου με 18, γιατί να πληρώνω φροντιστήρια για να μιλάω 3 ξένες γλώσσες και να είμαι άριστη χειρίστρια Η/Υ, γιατί να δουλεύω σε 3 δουλειές ταυτόχρονα όταν μπορούσα πού εύκολα να βγάζω λεφτά χρησιμοποιώντας την εμφάνιση μου? Έχετε δει πολλές γυναίκες από μπαρ να έχουν κάνει την πορεία που έχω κάνει εγώ? Δεν λέω πως είμαι κάποια σπουδαία αλλά για την ηλικία μου είμαι πολύ υπερήφανη με αυτά που έχω καταφέρει και που όσοι με γνωρίζουν με σέβονται βαθύτατα. Και τυπικά προς πληροφόρηση σας δούλεψα στον κ.Τζίμη γιατί εκείνο το διάστημα με πολεμούσαν από τον χώρο μου και είχα πρόβλημα οικονομικά, αντί να κάτσω όμως σε μια καφετέρια και να βρίζω την κυβέρνηση για τα προβλήματα μου πήγα και βρήκα δουλεία έστω και βράδυ. Όσοι με γνώρισαν από εκεί ξέρουν αν είμαι η όχι κυρία και ξέρουν τι δουλειά έκανα.Σας παρακαλώ λοιπόν πάρα πολύ να προσέχετε τι λέτε όταν δεν γνωρίζετε  γιατί δεν έχετε κανένα δικαίωμα να με προσβάλλεται και  να μου καταστρέφετε την ψυχολογία μου.
Όσο για τον χωρισμό μου δεν νομίζω ότι άφορα κανένα σας απλά να σας πω πως αν είχα σκοπό απλά να τον εκμεταλλευτώ, δεν θα έδινα 5000ευρώ για να ανακαινίσω το σπίτι του, δεν θα γύριζα την επιχείρηση μου στο όνομά του δεν θα έφευγα από το σπίτι παίρνοντας μόνο τα ρούχα μου και αν ήταν ότι τον εκμεταλλευτικά δεν θα είχαμε τις καλές σχέσεις που συνεχίζουμε να έχουμε έως τώρα. Επίσης για να σας φύγει και η απορία για την σχέση μου, δεν έγινε όσο ήμουν μαζί με το σύζυγο μου αλλά πολύ αργότερα και ο σύζυγος μου ήταν ο πρώτος που το έμαθε γιατί του το είπα εγώ.
Κοιτάξτε λοιπόν να ασχοληθείτε με σοβαρότερα θέματα και αφήστε τις κατινιές και τις μνησικακίες γιατί κρίνεται και θα κριθείτε σκληρότερα...