Τετάρτη 13 Αυγούστου 2014

ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΣΙΚΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟ ΔΡΑΣΗ

ΠΡΟΣ 
1) ΚΕΔ/ΕΠΟ
2) ΕΠΣ-ΑΙΤ/ΝΙΑΣ
3) ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦ ΑΙΤ-ΝΙΑΣ

Με την επιστολή αυτή σας γνωστοποιώ την απόφασή μου μετά από 11 χρόνια προσφοράς στη διαιτησία και το ποδόσφαιρο, να αποχωρήσω από την ενεργό δράση για προσωπικούς λόγους.
Ήταν ένα όμορφο και αβέβαιο ταξίδι από την ηλικία των 17 ετών μέχρι σήμερα και στη δειάρκειά του έζησα πολλά αποκομίζοντας πολλές εμπειρίες και γνωρίζοντας πολλούς ανθρώπους. Όμως όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν..
Θέλω να ευχαριστήσω όλες τις ηγεσίες της ΚΕΔ/ΕΠΟ για τη συνεχή επιλογή μου στους πίνακες από το 2006 μέχρι σήμερα,
το σύνδεσμο Διαιτητών Ποδοσφαίρου Αιτ-νίας , την ΕΠΣ – Αιτ-νιας και τις εκάστοτε επιτροπές διαιτησίας της ενώσεως για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν καθώς και όλους τους συναδέλφους μου διαιτητές για τη συνεργασία μας τόσο σε τοπικό , όσο και σε πανελλήνιο επίπεδο.
Ακόμη θέλω να ευχαριστήσω όλη την ποδοσφαιρική οικογένεια της ΑΙΤ-ΝΙΑΣ ( παράγοντες , προπονητές , ποδοσφαιριστές) για την συνεργασία αλλά και την ανοχή τους στα όποια λάθη μου μέσα στο γήπεδο.
Τέλος θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου για τη στήριξη και τη δύναμη που μου έδινε όλα αυτά τα χρόνια.

Υ.Γ Θα συνεχίσω να βρίσκομαι κοντά στη διαιτησία και το Aιτωλοακαρνάνικο ποδόσφαιρο από οποιοδήποτε πόστο και αν χρειαστεί.

Με εκτίμηση

Τσίκνας Ελευθέριος
Βοηθός Διατητής Football League