Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

ΜΥΝΗΜΑ ΑΠΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Αυτό το κείμενα το γράφω σαν απαντητικό προς αυτούς που δεν κατάλαβαν ή κατάλαβαν αυτό που ήθελαν στην προηγούμενη μου δημοσίευση (http://paravolapress.blogspot.com/2010/11/blog-post_14.html).
Να ξεκαθαρίσω πως δεν υποστηρίζω καμία κομματική παράταξη, υποστηρίζω ανθρώπους ανεξαρτήτως κόμματος. Εάν ερχόταν κάποιος από το ΠΑΣΟΚ και με κέρδιζε με την ομιλία του αυτόν θα υποστήριζα στην συγκεκριμένη περίπτωση η απόψεις μου συνέπιπταν με του κ.Σταμάτη οπότε αυτόν υποστήριξα. Δεν έχω κάτι με τους δημοσίους υπαλλήλους υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι σε τέτοιες θέσεις που προσφέρουν παραπάνω από πολύτιμη δουλειά και βοήθεια κα οι περισσότεροι φίλοι μου εργάζονται σε αυτό τον τομέα, αυτό που με ενοχλεί από μερικούς είναι πρώτον όχι επειδή κατοχυρώσαμε μια θέση δεν εξυπηρετούμε και μας φταίει ο κόσμος που έρχεται πρωί πρωί να κάνει την δουλειά του και μας εμποδίζει να απολαύσουμε τον καφέ, επίσης δεν θεωρώ πως το κατοχυρωμένο μέλλον των παιδιών βρίσκεται στο δημόσιο γιατί μπορεί ένα παιδί να έχει κάποιο άλλο ταλέντο και να καταπιεστεί σε μια τέτοια θέση, δεν είμαστε όλοι φτιαγμένοι για το δημόσιο όλο μας είμαστε διαφορετικοί. Από μικρή έλεγα πως αν ο θεός θέλει να με τιμωρήσει θα με στείλει στο δημόσιο, γιατί πάντα πίστευα πως ήταν μία θέση που δεν μπορούσα να ανταπεξέλθω και να την υποστηρίξω, για μένα ήταν η καλλιτεχνία για άλλον είναι κάτι άλλο, δεν μπορεί να είμαστε όλοι φτιαγμένοι για την ίδια δουλειά, που το κακό σε αυτό?
 Ειπώθηκε πως κανένας ποτέ μου είπε πως είμαι ξένη, πιστέψτε με δεν χρειάζεται να ειπωθεί για να το καταλάβω, βλέπω ποιος μου μιλάει πως μου μιλάει και αν ποτέ πατάει στο μαγαζί. Με έχουνε στηρίξει αρκετοί άνθρωποι από το χωριό και η εκτίμηση που τρέφω για αυτούς είναι απεριόριστη και με αυτούς τους ανθρώπους έχω συνεργαστεί και ξέρουν αν είμαι αχάριστη ή όχι, το θέμα είναι ότι πάνω σε αυτούς προσπαθούν να πατήσουν και οι υπόλοιποι και να γενικευτούν.  Δεν θα έπρεπε γιατί δεν με ενοχλεί, όποιος θέλει μου μιλάει ή με προτιμάει όσοι δεν θέλουν δημοκρατία έχουμε και σέβομαι την άποψη του καθενός δεν μπορούμε να είμαστε αρεστοί σε όλους, αυτό που με ενοχλεί είναι όταν κάποιος του όποιου του κάθομαι στο λαιμό να λέει από δω και από κει πως είμαι αχάριστη, όχι να τα ισοπεδώνουμε όλα.
Αγαπώ το χωριό αυτό και για αυτό έχω επιλέξει να μένω εδώ ενώ θα μπορούσα να συνεχίσω να μένω στο Αγρίνιο, μπορεί να σας ενοχλεί η ειλικρίνεια μου αλλά δεν έχω μάθει να κρύβω την άποψή μου και τα πιστεύω για κανέναν λόγο, δυστυχώ για εσάς είναι ένα ελάττωμα μου που πρέπει να το συνηθίσετε, αν έχω κάτι να πω θα το πω έξω από τα δόντια μπροστά σας και όχι να κουτσομπολεύω, αν σας ενοχλεί δεν με απασχολεί καθόλου εγώ δεν έχω μάθει να χαϊδεύω αυτιά, είμαι εδώ που είμαι επειδή την ζωή μου την ζω πάνω σε αυτή την φιλοσοφία. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν αγαπώ και δεν σέβομαι το χωριό, μην τα μπερδεύεται.
Έχω επιλέξει να κάνω αυτή την δουλειά επειδή είναι η μεγάλη μου αγάπη αλλά και επειδή είναι μια δουλειά που ο άλλος δεν έχει να κάνει με εμένα, με το τι πιστεύω εγώ ή πως είμαι εγώ. Και θέλω οι πελάτες να με προτιμούν μόνο και μόνο εξαιτίας της δουλειάς μου και όχι των πιστεύω μου ή λόγω γνωριμιών. Η φωτογραφία είναι ένα επάγγελμα που δεν χωράνε γνωριμίες και διασυνδέσεις γιατί στο κάτω κάτω μετά από χρόνια δεν θα βλέπεις εμένα ή τον άλλον συνάδελφο αλλά τις φώτο και τον τρόπο που έχει απαθανατιστεί μια σημαντική στιγμή της ζωής σου, μία μοναδική ανάμνηση.