Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

ΜΑΘΗΜΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ

Αν είχατε την απορία για το πως εκφράζονταν οι αρχαίοι Έλληνες όταν ήταν εκτός εαυτού.Το paravolapress σας παραθέτει κάποιες ενδεικτικές φράσεις μεταφρασμένες στην δημοτική....

Ταύτα λαβείν μωρή νοσούσα = Πάρ’ τα μωρή άρρωστη
Λαβε τους όρχεις ημών = Πάρ’ τα α…… μας
Αφόδευε εντός = Χέσε μέσα
Λάβε κίναιδε = Πάρ’ τα π…..
Ύπαγε γαμηθείναι = Άντε γ……
Όδευε εις συνουσίαν = Άντε γ……
Λάβε τους όρχεις ημών = Πάρ’ τα α…… μας
Εσύ εστί για τον πέο = Είσαι για τον π…..
Λάβε έναν αυνανιστήν = Πάρε ένα μ…..!
Κάμνω σε τι, μήτηρ; = Τι σου κάνω μάνα μου;
Αφόδευε υψηλά και ηγνάντει = Χέσε ψηλά κι αγνάντευε
Ίνα πέρδεις επί τοις όρχεσίν μου = Θα μου κλάσεις τα α……!
Είχον τε κνησμόν οι όρχεις μου = Και με τρώγαν τα α…… μου!
Ποιώ έρωτα δια το αιδοίο της μητρός σου = Γ… το μ…. της μάνας σου