Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

ΜΥΝΗΜΑ ΑΠΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Σήμερα το χωριό μας επισκέφθηκε ο υποψήφιος δήμαρχος Αγρινίου Δ.Σταμάτης για να κάνει μια ομιλία. Αυτό που θέλω μα μοιραστώ μαζί σας είναι η άποψη μου η οποία είναι άκρως αμερόληπτη γιατί απλά εγώ δεν έχω δικαίωμα ψήφου, όντας διαφορετικής εθνικότητας.
Το μαγαζί μου βρίσκεται στο κέντρο του χωριού όποτε θέλοντας και μη έχω ακούσει όλες τις ομιλίες των δυο υποψηφίων δημάρχων. Στην ομιλία του κ.Μοσχολιού το μόνο το οποίο άκουγα επανειλημμένες φορές ήταν κριτική κατά του κ.Σταμάτη  και κανένα σχέδιο για το τι σκοπεύει να κάνει για το Αγρίνιο. Με ποιο σκεπτικό κάποιος γράφει έναν τέτοιο λόγο, ασχολούνται με την πολιτική για να βγάζουν τα μάτια μεταξύ αλλήλων ή επειδή θέλουν να βοηθήσουν και να προσφέρουν στον τόπο? Η ομιλία αυτή μου θύμισε μεσημεριανές κουτσομπολίστικες εκπομπές της τηλεόρασης και όχι ομιλία ενός ώριμου ανθρώπου που αποφασίζει να ασχοληθεί με την πολιτική συνειδητά.
Ο δε κ.Σταμάτης στάθηκε στα σχέδια που σκοπεύει να κάνει για να καλυτερεύσει την ζωή αυτού του τόπου που ζούμε, της Παραβόλας, του Αγρινίου γενικότερα. Έθιξε επίσης ένα πολύ σημαντικό θέμα στο οποίο είμαι σύμφωνη 100%, το θέμα του δημοσίου. Το δημόσιο στη Ελλάδα έχει γίνει το αντίστοιχο του American dream, γιατί αυτό το πράγμα? Το να έχεις μια δουλειά μόνιμη, με σταθερό μισθό σε κάνει να μην προβληματίζεσαι, να μην ακονίζεις το μυαλό σου , να μην μπορείς να αξιοποιείς τυχόν ταλέντα που μπορεί να έχεις, να έχεις δυνατότητες να εξελιχθείς στην δουλειά και να μπορείς να βγάζεις περισσότερα και απλά να μην γίνεται γιατί δουλεύεις για κάποιον απρόσωπο που για αυτό το απρόσωπο κράτος είσαι μια μάζα άβουλη που μπορεί να σε βάλει να ψηφίσεις ό,τι θέλει αυτό με απειλή την θέση εργασίας σου. Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα που κατέχει τόσο μεγάλο αριθμό δημοσίων υπαλλήλων. Και μετά παραπονιόμαστε για την γραφειοκρατία, πως να μην υπάρχει γραφειοκρατία όλοι αυτοί οι δημόσιοι υπάλληλοι κάπως πρέπει να δικαιολογήσουν τον μισθό τους και έτσι μοιράζονται οι δουλειές και τρέχουμε εμείς από υπηρεσία σε υπηρεσία. Και το χειρότερο από όλα  όλοι οι υπάλληλοι είναι αγενής και ελάχιστες φορές σε εξυπηρετούν διότι απλά δεν τους κουνάει κανένας  Θεός από αυτή την θέση.
Σύμφωνα με αυτή την ομιλία έχω άδικο να θεωρώ πως ο κ.Σταμάτης είναι ένας πολιτικός πιο προετοιμασμένος και ώριμος, από τον κ.Μοσχολιό? Μακάρι να μπορούσαν μερικοί να ξεκολλήσουν από την νοοτροπία του στυλ η οικογένεια μου ανήκει σε ένα συγκεκριμένο κόμμα. Δεν είναι το κόμμα που υποστηρίζουμε αλλά τους ανθρώπους που συγκροτούν αυτό το κόμμα και τις απόψεις τους.  Και δυστυχώς βλέπω παιδιά 20ετών να έχουν αυτοί την άποψη και σκέφτομαι πως η Ελλάδα δεν θα καταφέρει να αλλάξει ποτέ και δεν θα φύγει ποτέ από αυτή την μιζέρια. Εμένα αυτό ελάχιστα με αγγίζει γιατί αν χειροτερέψουν τα πράγματα παίρνω την οικογένεια μου και πάω στην χώρα μου, εννοώ πως έχω και μια δεύτερη επιλογή,αν και κάτι τέτοιο θα με στεναχωρήσει γιατί ζώντας 17χρόνια εδώ η Ελλάδα είναι η δεύτερη πατρίδα μου, εσείς τι πρόκειται να κάνετε σε αυτή την κόλαση που πάτε να δημιουργήσετε.
Μακάρι αυτό που σας γράφω εγώ μια ξένη αν σας άγγιζε αλλά ξέρω πολύ καλά ότι θα σκεφτείτε πως δεν έχω δικαίωμα καν να εκφέρω τέτοια άποψη γιατί απλά δεν ανήκω εδώ, για εσάς.....